Cikkek
Új!
- Developmental Language Disorder and Uninhibited Primitive Reflexes in Young Children
- (Beszédfejlődési zavar és a fennmaradt primitív reflexek kisgyermekeknél)
- American Speech-Language-Hearing Association (ASHA) (Amerikai Beszéd-Nyelv-Hallás Szövetség) szaklapja
- A cikk angolul olvasható az alábbi linken: https://doi.org/10.1044/2020_JSLHR-19-00423
Így fognak kinézni az emberek 2100-ra:
Korai fejlődés:
- Mi köze az úszásnak az iskolaérettséghez?
- Miért fontos 4 évesnek lenni
- A korai preventív felmérés jelentősége
- Rendelkezik-e az Ön gyermeke a tanuláshoz szükséges és korának megfelelő “fizikai eszköztárral”?
- Klasszikus zene újszülötteknek
- Egy brit dadus elgondolkodtató tanácsai arra nézve, hogyan lehetne egészségesebb a szülők viszonya a gyerekeikhez
- A csecsemők nem tudnak beszélni
- A baba nem ért semmit a mamája dühéből
- Koraszülöttek és a zene
- Ki volt Dr Moro?
- Dr Moro sárgarépa levese babák hasmenése ellen
Eltérő adatfeldolgozás:
- A függőségekről (képernyő, játék, drog, cukor, shopping…) Az agyi jutalmazó központ – az öröm kémiája…
- 4A – Autizmus, ADHD, Asztma és Allergiák
- Ami ma fejtörő kérdés, az holnap úttörő felismerés lehet – Az autisztikus agy
- Eltérés az ADHD-val diagnosztizált gyermekek agyában
- A képi gondolkodó
- Stressz – A riasztónk túl gyakran szólal meg
- A digitális valóság közömbössé tesz minket
- A kóla és cukor hatása agyunkra
- A csecsemők érintése megváltoztatja a DNS tevékenységét
- A mai gyerekek aggasztó hányada túlsúlyos
- A szem működése
- Vakság – az új népbetegség?
- A Pola teszt
Egyéb:
- Hogyan zajlik az INPP egyéni Idegrendszeri Fejlettségi Szintfelmérő vizsgálat?
- A cink gyógyítja a megfázást
- A Kossuth rádió – Vendég a háznál című műsorában beszélgettünk az INPP módszerről
- A Civil Rádió riportja Zweegman- Kocsis Magdával az INPP módszerről
INPP a gyakorlatban
- látássérült gyermekek beszéd- és nyelvi fejlesztése érdekében is…
Vakok Általános Iskolája, Budapest
„Összefoglalva elmondható, hogy a gyermekek körében történt terápia kapcsán történt pozitív változások egyértelműek. Főként az idősebbeknél, akiknek kialakult és mélyen rögzült negatív szokásaik feloldása mégis megtörtént. Javult a testtartásuk (lábujjhegyezés!, fejtartás), érzelmi, indulatkezelési technikájuk, szociális viselkedésük. A kisebbeknél is észlelhető a fejlődés: náluk a feladattudat, mozgáskivitelezés pontosságának megjelenésében, így a renyhe-, hanyagtartás csökkenésében is mérhető. Remélhetőleg a csoportos terápia hosszan tartó hatásmechanizmusai a nyáron még segítik az idegrendszer rehabilitációját, s ősszel, a felmérésekben tapasztalhatjuk igazán a pozitív elmozdulásokat.”
(Szücsné Göblyös Erika, gyógypedagógus-logopédus, Vakok Általános Iskolája, 2018. május)
A témáról ITT olvashat tovább.