Naszályné Lábas Adél

1993-ban diplomáztam konduktor-tanítóként a Mozgássérültek Pető András Nevelőképző-és Nevelőintézetében. 23 éves munkatapasztalattal rendelkezem a központi idegrendszeri sérültek (elsősorban kamaszkorú gyermekek) konduktív nevelésével, fejlesztésével kapcsolatban.

A Pető András Főiskola Gyakorló Általános Iskola és Kollégiumának konduktoraként a 2011-2012-es tanévtől az intézet kollégiumi életvitel programjának kidolgozója, vezetője vagyok. E speciális program segítségével az elbocsátás előtt álló felső tagozatos mozgássérült diákjainkat készítjük fel az intézeten kívüli élet nehézségeire. Ezáltal a mindennapi akadályokat zökkenőmentesebben tudják legyőzni.

Az INPP módszer megismerésére szakmai tapasztalataim bővítése valamint személyes érintettségünk, (fiam tanulási nehézségei révén) tett motiválttá.

Először 2014 elején egy szülői kurzuson hallottam az INPP-ről. Már első pillanattól megfogott a módszer újszerűsége, eredményessége, s emellett nagyon tetszett Zweegman-Kocsis Magda (az INPP magyarországi vezető terapeutájának) elkötelezettsége és jövőbe vetett hite.

Nagyon örülök, hogy egyike lehetek annak a 15 egyéni fejlesztőnek, akik itt Magyarországon hivatottak segítséget nyújtani a problémákkal küzdő gyerekeknek, felnőtteknek.

-->